ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

A humangasztro.hu weboldal használatáról
2021.05.01.
 

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és csak akkor regisztráljon, illetve vásároljon a webáruházban, ha annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
 

A webáruház üzemeltetője:

Cégnév:  Ízfaktor Kft.
Székhely:  6000 Kecskemét, Aradi vértanúk tere 9/b.
Cégjegyzékszám:  03-09-125045
Cégbíróság: Kecskeméti Törvényszék Cégbíróság
Adószám:  24083999-2-03
Számlaszám:  10402506-50526675-87831009 
Képviselő:  Varga László
Honlap:  www.humangasztro.hu
Email:  info@humangasztro.hu
Telefon:  +36 76/506-006,  +36 70/380-6075
 

Fogyasztói  kifogások kezelése:

Ízfaktor Kft.
Cím:  6000 Kecskemét, Aradi vértanúk tere 9/b.
Levelezési cím:  6000 Kecskemét, Aradi vértanúk tere 9/b.
Központi telefonszám:  +36 76/506-006        
 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások:

A webáruház termékei interneten, telefonon, e-mailben, futárnál megrendelőszelvényen keresztül rendelhetők meg, házhozszállítással. 
A webáruház kész ételeket kínál.
A termékek mellett látható fotók illusztrációk, és a valóságtól eltérhetnek.
A feltüntetett árak bruttó árak, az áfát tartalmazzák. Házhozszállításkor szállítási díjat nem számítunk fel.
 

A szerződés létrejötte:

A megrendelése elküldésével és annak visszaigazolásával szerződés jön létre az Ízfaktor Kft.,  mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között.
A szerződés nyelve: magyar
A szerződés nem utal semmilyen magatartási, illetve etikai kódexre.
A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, és azt az Ízfaktor Kft.  nem iktatja. A megrendelést az Ízfaktor Kft. elektronikusan rögzíti.
 

A szerződés tárgya :

A szerződés tárgya az Ízfaktor Kft.  webáruházában található kész ételek. Ezek jellemzőit a hozzájuk tartozó weboldalon találja, a leírásokkal együtt.
 

A szerződés tartalma:

Eladó köteles futárszolgálat útján a Vevő által kiválasztott termékeket az általa megjelölt szállítási címre eljuttatni, vagy lehetővé tenni a személyes átvételt, amennyiben erre vonatkozó igényét a Vevő a megrendelésben jelezte.
Ha a megrendelés teljesítése akadályokba ütközik, az Eladó haladéktalanul köteles a Vevő által megadott telefonos vagy email elérhetőségek valamelyikén a Vevővel felvenni a kapcsolatot, hogy egyeztessék a további lépéseket. Eladó nem vállal felelősséget azért, ha a Vevő hibásan vagy hiányosan adta meg adatait, illetve a kapcsolat felvételi kísérletre a Vevő nem reagál.
Vevő köteles az általa feladott megrendelésben megjelölt terméket házhozszállítás igénylése esetén  szállítási  költséggel együtt személyes átvételkor kifizetni.
Vevőnek jogában áll, a megrendelés után, de lekésőbb előző nap 13 óráig,  még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben Vevőnek fizetési kötelezettsége nem keletkezik.
Vevő hibásan leadott megrendelését,  lekésőbb előző nap 13 óráig módosíthatja.
Az esetleges jogviták elbírálására a Bács-Kiskun  Megyei Bíróság az illetékes. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet szabályai irányadóak. 
 

Regisztráció:

A weboldal tartalmai és a webáruház termékei között regisztráció nélkül is böngészhet, és a kiválasztott termékeket regisztráció nélkül is a tányérba helyezheti.  A megrendeléshez azonban regisztráció illetve az oldalra való belépés szükséges.
 
Regisztrációkor  a Vevő megadja személyes adatait, lesz egy felhasználóneve és egy jelszava, mellyel a következő rendelés esetén elég bejelentkeznie.
 
Tányér
 
Miután egy terméket megrendel , az automatikusan a Tányérba kerül.
 
Ha a Tányér ikonra klikkel, megtekintheti eddig rendelt tételeit, melyeken még módosíthat.

 

Megrendelés :

Amennyiben még nem rendelt tőlünk, vagy több mint 3 hónapja nem rendelt már, kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a település ahová a házhoz szállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak az ott szereplő településekre fogadunk el rendelést. A listát megtalálja az Információk menüpontban az oldalon.
 
1. Az adott heti étlap kiválasztása után a megfelelő nap oszlopában az étel neve alatt a plusz/mínusz gombokkal megadható a kívánt mennyiség.
 
2. Ha rákattint a "Tányér" gombra, akkor megtekintheti a tányérja tartalmát.
 
3. A megrendelés leadásának utolsó lépéseként a Tányérban található Megrendelés elküldése€ gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
 
4. Amikor megrendelését rögzítettük, erről visszaigazolást küldünk.
 
5. Heti előfizetéses rendszerben történik a rendelések kezelése. Ez azt jelenti, hogy a rendelt termékeket az első szállítási napon kell egy összegben kifizetnie.
 
6. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 13.00 óráig történik.
 
7. Rendelésének módosításához lépjen be az oldalra regisztrációkor megadott adataival, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.
 
8. SZÉP kártyával és étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban visszaadni. SZÉP kártyás fizetés esetén a következő heti rendeléskor jóváírjuk ezt az összeget. Étkezési utalvány esetében annak érvényesítése után nem áll módunkban díjat visszatéríteni már.
 
További információkat ételeink eltarthatóságáról az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az Információk menüpont alatt talál az oldalon.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra.
 
Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével is történhet.

 

Megrendelés feldolgozása:

A megrendelésről Ön és az Ízfaktor Kft. egyaránt e-mailben kap értesítést, a technikai feltételektől függően a lehető legrövidebb időn belül.
 

Szállítás:

A házhozszállítást az Ízfaktor Kft.  végzi.
Szállítási területeinket az Információ menüpont alatt megtalálhatja.
Az weblapon feltüntetett árak az eldobható csomagolás árát, a szállítás költségét és az Áfá-t is tartalmazzák.
Ha a termék a szállítás során megsérült, és erről a futár jelentést tesz az Ízfaktor Kft.-nél, akkor azt díjmentesen kicseréljük.
 
A kiszállításra a megadott munkanapon 8-13 óra között  kerül sor. Esetenként a kiszállítási idő meghosszabbodhat. Kérjük, amennyiben fontos az Ön számára, hogy a termékeket egy adott határidőn belül megkapja, a megrendeléskor jelezze, hogy értesíthessük, amennyiben a határidő betartása akadályokba ütközik.
 

Reklamáció:

Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza van, azt jelezze e-mailben az  info@humangasztro.hu  címen.  A panaszokat kivizsgáljuk és a bejelentés után 8 napon belül válaszolunk.
Ha panaszát így nem sikerül rendezni, kérjük forduljon felügyeleti  szerveinkhez.
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (6000 Kecskemét, Klapka u. 34.)
 

Szavatosság:

A szavatossági igények érvényesítése során az 1959. évi IV. törvény a Magyar
Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet
rendelkezései az irányadók

 

Elállási jog:

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?
 
Nem, mert a gyorsan romló termékek például: nem tartós élelmiszerek a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (17/1999,(II.5.) Korm.rendelet).
 

Kedvezmények:

Akciós és más kedvezmények össze nem vonhatóak.
 
A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!
Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!
 

Adatvédelmi Szabályzat


A www.humangasztro.hu URL címen üzemelő internetes portál (a továbbiakban: Portál) üzemeltetője, az Ízfaktor Kft. (Kecskemét, Aradi vértanúk tere 9/a. mail: hirosmenza@t-online.hu)) az alábbiakban határozza meg a Portálra, a Portálon igénybe vehető Szolgáltatásokra vonatkozó Adatvédelmi Szabályzatát.
 

FOGALMAK

Szolgáltató
az Ízfaktor Kft., amely a humangasztro.hu honlapot üzemelteti és a Szolgáltatást nyújtja.
 
Portál
a Szolgáltató által a www.humangasztro.hu alatt üzemeltetett honlap.
 
Felhasználó
az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/amely a Portálra belép, illetve azon regisztrál, és a Portál funkcióit használja. Jelen ÁSZF tekintetében minden Megrendelő egyúttal Felhasználónak is minősül.
 
Megrendelő
az a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/ amely igénybe veszi a Portál, illetve a Szolgáltató ételkiszállító szolgáltatásait.
 
Szolgáltatás
a Portál Szolgáltató által nyújtott és a Felhasználók által igénybe vehető szolgáltatásai, amelyek körét a Szolgáltató jogosult saját döntési jogkörében eljárva bármikor szabadon meghatározni, módosítani, egyes szolgáltatásokat megszüntetni, új szolgáltatásokat bevezetni, meglévő szolgáltatásokat módosítani. Szolgáltatás különösen, de nem kizárólagosan a Hírlevél küldési, Játék, Vélemény megosztási, szolgáltatása és funkciója, továbbá valamennyi, a Szolgáltató által akár időlegesen, akár állandó jelleggel nyújtott egyéb szolgáltatások, így például nyereményjáték, promóció szervezése.
 
Hírlevél
a Szolgáltató által nyújtott, a Portálon keresztül megrendelhető ingyenes Szolgáltatás, amelynek keretében a Szolgáltató az ahhoz hozzájáruló Felhasználóknak a Portálon meghatározott témájú, elektronikus direkt marketingnek és reklámnak is minősülő üzenet küld a Felhasználó Portálon megadott e-mail címére.
 
Játék
A Szolgáltató tulajdonát képező, a Portálon elérhető, a Felhasználók által ingyenesen elérhető, online játszható számítógépes játékok.
 
ÁSZF
A Szolgáltató Portálra vonatkozó, a Portálon közzétett Általános Szerződési Feltételei.

 

Az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása

1. A Felhasználók, akik a Portálon regisztrálnak, a regisztráció során fogadják el az ÁSZF-fel együtt a jelen Adatvédelmi Szabályzatot is magukra nézve kötelezőnek.
 
2. Azok a Felhasználók, akik nem regisztrálnak a Portálon, de a Portál valamely olyan Szolgáltatását veszik igénybe, amely során személyes adatok megadása szükséges vagy történik, ezen adatok megadásakor, illetve ezen Szolgáltatás igénybe vételekor fogadják el az ÁSZF-fel együtt a jelen Adatvédelmi Szabályzatot magukra nézve kötelezőnek.

 

Az Adatvédelmi Szabályzat hatálya

3. A jelen Adatvédelmi szabályzat a természetes személy Felhasználók személyes adataira terjed ki, nem terjed ki a jogi személyek közhiteles, nyilvános nyilvántartásból elérhető adataira, így különösen, de nem kizárólagosan a cégek cégadataira.
 
4. A jelen Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott Fogalmak megegyeznek az ÁSZF-ben meghatározott Fogalmakkal.
 

A kezelt adatok köre

5. A Szolgáltató a természetes személy Felhasználók alábbi adatait kezeli:
 
5.1. A regisztráció során gyűjtött és kezelt kötelező adatok:
 
- e-mail cím
- jelszó
 
5.2. A Portálon a fiók adatlaphoz opcionálisan megadható adatok:
 
- név
- telefonszám
- lakcím
 
5.3. A hirdetés feladása során gyűjtött és kezelt adatok:
 
- e-mail cím
- név
- telefonszám
- település
 
5.4. A hírlevél feliratkozás során gyűjtött és kezelt adatok:
 
- e-mail cím
- jelszó
- név
 
5.5. Az ügyfélszolgálattal történő kommunikációval kapcsolatban a felhasználó által megadott adatok.
 
5.6. Automatikusan gyűjtött adatok: a Felhasználó bejelentkező számítógépének, illetve mobileszközének azon adatai, melyek a Portál használata során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít, így különösen az Internet Protocol (IP) címet, a böngésző típusát, a nyelvbeállítást, az operációs rendszert, az internetszolgáltatót (ISP) és az időbélyegzőt.
 
Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a Portál a Felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató adatkezelő fér hozzá.
 

Az adatkezelés célja

6. A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatokat az alábbi célból kezeli:
 
a) Portálon történő regisztráció
 
b) Portálon elérhető Szolgáltatások igénybe vétele
 
c) Felhasználó azonosítása
 
d) Portál és az azon elérhető Szolgáltatások használatára irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítése, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése
 
e) Szolgáltató és a Felhasználó közötti kommunikáció biztosítása
 
f) Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, panaszkezelés
 
g) az adatok összesített, anonimizált, statisztikai célú felhasználása, felmérések, statisztikák, kimutatások készítése,
 
h) Felhasználónak címzett elektronikus hírlevél, reklám, hirdetés, direkt marketing vagy egyéb marketing tartalom eljuttatása, amennyiben ehhez a Felhasználó a Portálon külön kifejezetten hozzájárult,
 
i) Felhasználónak címzett, a Portállal kapcsolatos rendszerüzenet eljuttatása a Felhasználó Portálon regisztrált e-mail címére,
 
j) Felhasználónak címzett, a Portállal kapcsolatos kutatásban való részvételre történő meghívásról szóló üzenet eljuttatása a Felhasználó Portálon regisztrált e-mail címére,
 
k) bankkártyás és egyéb fizetési tevékenység megkönnyítése és biztosítása,
 
l) Portál hatékonyságának növelése, működésének tökéletesítése, továbbfejlesztése,
 
m) piackutatás,
 
n) a Portálon a Felhasználó accountjának perszonalizálása, testre szabása,
 
o) promóciós játékban való részvétel, és ajándéksorsolás, nyertes értesítése, az ajándék nyertes számára történő átadása (időszakos promóciók),
 
7. Hírlevél feliratkozásra vonatkozó szabályok:
 
A 6./h) pont szerinti, elektronikus reklám, hirdetés, hírlevél, marketing anyag küldésre a Felhasználó a Portálon az ÁSZF elfogadásától elkülönülten, külön szabadon feliratkozhat, azaz kifejezetten engedélyezheti ilyen jellegű tartalom Portálon megadott e-mail címére történő megküldését és e-mail címre ezen célból történő kezelését. A Felhasználó a hírlevélről bármikor szabadon leiratkozhat a hírlevélben található leiratkozás gomb megnyomásával. A Szolgáltató az ilyen leiratkozásról szóló értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 1 munkanapon belül gondoskodik az e-mail cím hírlevél címlistából történő törléséről és arról, hogy ezen időponttól a Felhasználó ne kapjon hírlevelet és más elektronikus hirdetést, reklámot vagy direkt marketing anyagot.
 
A 6./h) pont nem foglalja magában a fenti 6./i pont szerinti rendszerüzenet küldését, az nem minősül direkt marketing anyagnak, a Felhasználó az ÁSZF elfogadásával egyben hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató a Portállal kapcsolatos rendszerüzeneteket küldjön a Portálon regisztrált e-mail címére, ide tartozik különösen, de nem kizárólagosan minden, a Portál funkcióival, az abban elérhető szolgáltatásokkal, azok módosításával, bővítésével, az ÁSZF módosításával, számlázással, fizetéssel, fizetési és vásárlási tranzakciókkal kapcsolatos tájékoztatás.
 

Az adatkezelés jogalapja

8. Az adatkezelés jogalapja egyrészt az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerinti Felhasználók kifejezett és önkéntes hozzájárulása az adatkezeléshez, másrészt pedig az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.) 13/A. §-a által biztosított adatkezelési engedély, amely szerint a Felhasználó hozzájárulása nélkül kezelhetők a Felhasználók természetes személyazonosító adatai (név, születési név, anyja születési neve, születési hely és idő) és lakcíme az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából, továbbá a Felhasználó hozzájárulás nélkül kezelhetők a Felhasználó természetes személyazonosító adatai, lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatok az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából.
 
9. A Felhasználó a jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával és a Portálon történő regisztrációjával elfogadja a jelen Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit és hozzájárul személyes adatai jelen Adatvédelmi Szabályzat szerinti célra, mértékben, módon, terjedelemben és ideig történő kezeléséhez.
 
Adatkezelő személye
 
10. Az adatkezelést a Szolgáltató végzi.
 

Adatkezelés időtartama

11. A Szolgáltató az adatokat a felvételüktől kezdve az adatkezelés céljának feltétlenül megfelelő mértékben és ideig, de legfeljebb a Szolgáltató és a Felhasználó közötti, a Portál és a Szolgáltatások igénybe vételére vonatkozó szerződés megszűnésétől számított 5 évig kezeli.
 

Az adatok megismerésére jogosultak köre

12. A Felhasználó személyes adatainak megismerésére a Szolgáltató, továbbá a Szolgáltató által foglalkoztatott személyek jogosultak.
 
Az érintettek jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről való tájékoztatás
 
13. A Felhasználó az Infotv. 14.- 19.§-ai alapján kérelmezheti a Szolgáltatónál:
 
a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről;
 
b) személyes adatai helyesbítését;
 
c) személyes adatainak törlését vagy zárolását.
 
14. A Felhasználó a Szolgáltató székhelye szerint illetékes törvényszék (Kecskeméti Törvényszék) előtt keresetet indíthat a Szolgáltatóval szemben a személyes adatok védelme megsértése esetén, valamint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat.
 

Adatbiztonság

15. A Szolgáltató központi szerverén tárolja a Felhasználók által a Portálra bevitt adatokat, továbbá a Portálhoz kapcsolt adatbázisba bevitt adatokat.
 
16. A Szolgáltató gondoskodik arról, hogy illetéktelen harmadik személyek ne férjenek hozzá a Felhasználó Portálra bevitt személyes adataihoz. Ennek érdekében Szolgáltató megteszi mindazon szükséges technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az adatok biztonságát biztosítják az Infotv. 7. §-ának megfelelően.
 
17. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó Szolgáltató által kezelt és tárolt személyes adataihoz való illetéktelen hozzáférést vagy annak kísérletét észleli, köteles haladéktalanul, de legkésőbb az észleléstől számított 24 órán belül az adatokhoz való hozzáférést megtiltani és erről a Felhasználót értesíteni. A Felhasználó köteles a Szolgáltatóval együttműködni az illetéktelen hozzáférés felderítésében, köteles az ehhez szükséges adatokat a Szolgáltatónak és az illetékes és hatáskörrel rendelkező hatóságoknak kiadni.
 
18. Amennyiben a Szolgáltató az előző pontban foglalt kötelezettségének eleget tesz, a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli az adatokhoz történő illetéktelen hozzáférésért, illetve annak megkísérléséért, továbbá az ilyen illetéktelen hozzáférés eredményeképpen a Felhasználót ért semmilyen kárért.
 

Az Adatvédelmi Szabályzat módosítása

19. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan, bármikor módosítani a jelen Adatvédelmi Szabályzatot.
 
20. A Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzatot, továbbá az Adatvédelmi Szabályzat módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt Adatvédelmi Szabályzatot köteles a Portálon jól látható helyen, a Portál nyitóoldalán, illetve onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az Adatvédelmi Szabályzatmódosítás a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az Adatvédelmi Szabályzat módosítás minden, az Adatvédelmi Szabályzat módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó.
 
21. Az Adatvédelmi Szabályzat módosításáról a Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Felhasználókat oly módon, hogy a Felhasználó módosítást követő első Portálra történő belépésekor egy felugró ablakban tájékoztatja a Felhasználót az Adatvédelmi Szabályzat módosításáról és a módosított Adatvédelmi Szabályzat tartalmáról. A Felhasználó klikkeléssel fogadja el az Adatvédelmi Szabályzat módosítást a belépés előtt.
 
22. Amennyiben a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzatmódosítást kifejezetten elfogadta.
 
Amennyiben a Felhasználó kifejezetten tiltakozik az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Felhasználó jogosult a Szolgáltatóval fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani és a Portálon való regisztrációját megszüntetni.
 
 
 
Kecskemét, 2016. június 14.